toch nog heikoptervlucht ???????

17 augustus 2015 - Kananaskis, Canada

vanmorgen 17 aug wakker geworden en t was zo mistig en bewolkt dus nee t zag er niet meer naar uit.... Besloten om richting Calgary te gaan en ja onze hoop is niet veel meer..

Maar ja ik had nog een troef achter de hand, nml een klein plaatsje Kananaskis net buiten de rocky mountains.. (Maar echt helemaal vliegen boven de rocky s mountains mocht toch niet, ivm nationaal park).

Amy had de hoop echt opgegeven,totdat t echt blauw werd de lucht en er geen mist meer was in de bergen,.Bij t plaatsje aangekomen, bedrijf gevonden en stoute schoenen aangetrokken naar binnen gegaan en gevraagd of t nog kan.... het kon!!!!!! echt tof, ff met Mies overlegd want ja het kost natuurlijk wel wat.. maar ja deze kans moeten we grijpen en ons budget voor de vakantie laat t nog toe.

JA, we gaan... meiden t nieuws verteld en ons snel in warme kleren geheze en naar binnen t papier werk in orde gemaakt.. ""we gaan 20 vliegen over de vallei van Kananaskis en over de bergen heen.

De ervaring was zo gaaf, once in a lifetime experience. De uitzichten waren magnifiek en adembenemend. De meiden gilde van plezier in de microfoontje van hun headset.De piloot zette af en toe zijn geluid zachter, hahahahah.

Na afloop een certificaat gehad en een mooie foto laten maken van ons vieren, dat we dit op de valreep nog mee mochten maken,,,,,zo gaaf.

We hebben een geweldige vakantie/reis gehad en Canada zit in ons hart. Een prachtig divers land die zoveel te bieden heeft..hopelijk kan iemand dit ooit ook met ons delen. De adembenemende uitzichten, de Rocky Mountains , de Lake s , de mensen maar bovenal t gevoel in dit land is zo mooi.

Ik heb er best moeite mee om te gaan , niet om mijn familie en vrienden te weerzien maar iets waar we zo lang naar uit hebben gekeken gespaard, voorbereid maar bovenal hebben mogen beleven als gezin is niet te beschrijven, wij voelen ons een gelukkig gezin..

Dank je wel iedereen voor de lieve woorden, het meeleven met ons en t volgen van de deze reislogger.

Love you all.....

Mies,Daan ,amy en Zoë

1. Gea:
    18 augustus 2015
    Weer een geweldig verhaal super!!!!!
    Een goeie terug reis!!!!!!
    Dikke kus voor allemaal.
    Tot ziens
  2. Jan en Carla:
    18 augustus 2015
    En het was heerlijk om jullie belevenissen te kunnen volgen.
    We love you too !!
  3. Jan en Carla:
    18 augustus 2015
    En het was heerlijk om jullie belevenissen te kunnen volgen.
    We love you too !
  4. Annette Verhaaff:
    19 augustus 2015
    Top dat jullie deze geweldige reis toch nog met een heli vlucht hebben kunnen afsluiten.
    Jullie bedankt voor het meegenieten. Een hele goede terugreis. Thuis bijkomen en dan kan het nagenieten beginnen.
    Liefs en groetjes.
  5. Gre otten:
    19 augustus 2015
    Dank jullie wel voor de fantastische verhalen en prachtige foto's , het was geweldig om het allemaal mee te beleven !! Ik wens jullie een goede terugreis !!
  6. Sandra:
    26 augustus 2015
    Lees nu pas jullie laatste verhaal. Het was super om met jullie vakantie mee te leven/lezen. Inmiddels allemaal weer thuis en alweer aan het werk. Een vakantie om noooooiiittttt te vergeten!! x