langzaam terug naar de rocky s

13 augustus 2015 - Sicamous, Canada

12 aug.

We zijn vandaag richting Sicamous gereden,via Peachland en Summerland.hier heb je ook diverse fruitkramen en wijnroute s. We zijn uiteraard onderweg een keer gestopt om daar te kijken, het is zo leuk om te zien dat de locals daar hun fruit verkopen met zoveel plezier en liefde. Zo goedkoop en vers krijg je t nergens meer.  De weg naar Sicamous is prachtig, word weer groener onderweg, vele druiven die daar tegen de bergen aan groeien en ontelbaar veel fruitbomen. Waren redelijk op tijd bij onze camping, we hadden weer een klein zwembad, dus met 36 graden erg aangenaam!! ook weer lekker zelf gekookt, nasi deze keer met gebakken ei, jammie. S nachts werd ik wakker van de regen, ojeee dit is niet de bedoeling want we willen morgen 13 aug naar Revelstoke om skytrekadventure te doen.

13 aug

We zijn lekker op tijd opgestaan, en t regent bijna niet meer, gelukkig. Het is een half uurtje rijden naar t adventure park. Toen we daar aankwamen, al bijna de eerste (hahahah, die vissertjes kunnen dat) hebben we een combikaart voor Zoë gekocht, zij gaat kids tree adventure doen en onbeperkt in de jungel gym. Wij drie gaan de hoge adventure doen (Zoë is net te klein qua lengte helaas) Want ze had t zeker gedurft, hahahahah. Amy en Mies gingen samen en ik moest eerst met Zoë mee als "begeleiding"" maar ja die heeft ze eigenlijk niet nodig hoor.

En ja hoor Zoë luistert in t engels naar wat ze moet doen en knikt een keer braaf en weg is ze, alsof ze t vaker doet. Ze doet t fantastisch en de behendigheid en snelheid is niet te filmen, hahah. ( ik moet straks nog, hahah)

Amy en Mies zijn eerst in t kleine lage niveau bezig om te oefenen en daarna gaan ze de groene doen, dan blauw ( al weer wat moeilijker en hoger en uiteindelijk kunnen ze nog voor zwart gaan, super hoog en moeilijk. Het gaat ze super goed af en Amy moet helaas bij derde zwarte stukje afhaken, het lukt haar niet om dat te doen maar wat zijn we trots dat ze zover is gekomen en met welke kracht ook. Mies en ik halen t hele zwarte parcours en t is hoog en lastig maar zo gaaf om te doen!!! Dit zou ik in Nederland ook wil willen hebben,maar ja de bergen en super hoge bomen ontbreken, hahahah. Moe en voldaan (dachten we ) wilde de meiden nog in de swing ( mega grote schommel naast elkaar die gelanceerd word van grote hoogte. Nou hun liever dan ik, hoogtes geen probleem maar een schommeltje daar word ik al misselijk in, hahahahah.

Zoë hield haar adem bijna in toen ze werden afgevuurd, dit was zo super gaaf om te zien. Maar daarna een big smile samen en lachen gelukkig. Nu terug naar camper, ff tanken en dan zwemmen op camping.

Lekker zelf pizza gemaakt met salade , heerlijk. Dit zal een van de laatste keer zijn dat we wifi hebben op de camping, maar hoop nog ergens anders te kunnen schrijven hierop... We gaan morgen naar Banff National park om daar nog de hoogste waterval en nog prachtige meren te bekijken, en hopelijk zit t weer mee want als klap op de vuurpijl staat een helicopter vlucht boven de rocky mountains nog op ons to do lijstje, dat zou een geweldige afsluiting zijn van deze fantastische reis door Canada, we love t here and we will go back.... We zijn dus besmet met t Canada virus,......

hopelijk tot snel lieve mensen, we vinden t zo leuk en fijn om dit te kunnen delen met jullie,.dikke kus van ons

1. Louise:
    14 augustus 2015
    Stelletje stoere meiden zijn jullie. En Mies ook een stoere vent hoor!
    En opnieuw prachtige foto's, op sommige is de adrenaline te voelen.
    Wat zal het straks thuis saaaaaai zijn........Nog een paar mooie dagen te gaan, die helicoptervlucht zou een fantastische afsluiting zijn. Hoop dat jullie ook daarvan alles met ons kunnen delen. Liefs Louise
  2. Annette Verhaaff:
    14 augustus 2015
    Wat geweldig dat die twee meisjes overal zo voor in zijn! Stoer hoor. En jullie zijn natuurlijk ook kanjers om dat allemaal in je programma op te nemen.
    Veel plezier verder.
    Liefs en groetjes.
  3. Jan en Carla:
    14 augustus 2015
    Super, super, super leuk om dit allemaal te mogen mee beleven met jullie. En wat zijn we trots op "onze" meiden. Super cool !!!!
  4. Harry en willie:
    14 augustus 2015
    Ja zeker hoogte frees hebben ze niet vannacht om 2uur elkaar nog gesproken via Skype hoorde een app en zag dat ze online waren dus effe bed uit en laptop aan gezet toen zaten ze in het zwembad maar de meiden waren er gauw uit om ons te zien erg leuke verhalen gehoord hoop dat zondag rondvlucht in helikopter een mooie afsluiting van de vakantie wordt kus en dikke knuffel van opa en oma xxxxxxx
  5. Gea:
    14 augustus 2015
    Geweldig allemaal thuis genieten van die leuke verhalen!!!
    Geniet nog lekker .
    Liefs ons xxxx
  6. Gre otten:
    14 augustus 2015
    Prachtige verhalen, wat zijn de meiden goed in wat ze allemaal doen , knap hoor !!
  7. Peter:
    15 augustus 2015
    Geweldig om te lezen super zeg wat jullie meemaken. Geniet nog even xxx
  8. Joke janssn:
    16 augustus 2015
    wij wensen jullie een hele fijne terug reis en wat hebben jullie genoten dusssssssssss welkom thuis
  9. Mandy terhaerdt:
    17 augustus 2015
    Wij zijn net terug van onze vakantie en heb alle foto's en verhalen bekeken en gelezen.super om te lezen wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben.
    Mooie foto's .
    En Daan,jij maar zeggen dat je bang bent in de achtbaan,als ik jou zo in die schommel zie zitten,geweldig...
  10. Jantine:
    18 augustus 2015
    Hallo Mischa, Danielle, Ami en Zoë. Ontzettend leuk om op deze manier jullie indrukwekkende reis te volgen. Echt super! Ik wens jullie een hele goede terugreis en Tot snel.